A tégla-cikkről nagyon sokan gondolják, hogy ezt nehéz témának kell megérteni, ám a tégla-cikk csak akkor nehéz, ha nincs megfelelő ismeretekkel a témában. A tégla cikk sikere érdekében mindig új információkat kell keresnie. Ez a cikk csak egy a sok helyről, ahol megkaphatja a szükséges információkat.
Ha a vendég tartalmat fogadja el annak érdekében, hogy webhelye friss és releváns maradjon, mindig feltétlenül olvassa el alaposan a tartalmat, mielőtt elküldi. Vigyázzon a tartalom minőségére, ahova valaki linkjei vezetnek, és ha ezt a tartalmat korábban bárhol közzétették, mert miután elfogadtad a tartalmat, az a te felelősséged.
Ha megismétli valamit, amelyet egy másik személy webhelyén látott, akkor biztosan meg kell adnia számukra hitelt, és vissza kell mutatnia a saját webhelyére mutató linket. Ez megmentheti Önt attól, hogy bárki is idegesítsen veled, és lehetővé teszi, hogy a felhasználók látják, hogy nemes vagy, és hitelt adhat, amikor esedékes.
Ha van társult hálózat, használja ezeket a cikkeket az Ön számára. Hagyja, hogy márkásolja a cikkeket az azonosítóival, és küldje el dolgozni, hogy növelje jelenlétét az interneten. Tényleg maximalizálhatja eredményeit, ha társult hálózatának erejét használja.
Légy nagyon személyes, amikor az olvasóknak írsz. Nem mindig szükséges, hogy olyan szavakat használjon, mint az "én" vagy "én". De valódi emberként szeretne találkozni az olvasókkal. Különös gondossággal kell eljárnia annak biztosítása érdekében, hogy az olvasók megértsék, hogy nemcsak valamelyik vállalat profitál. Te vagy, de lágyabb fényben kell látniuk téged.
Ügyeljen arra, hogy a webhelyén közzétett cikkei nem csak frissek és érdekesek, hanem jól megírtak is. Egy cikk, amely nyelvtani hibákat és helyesírási hibákat tartalmaz, azonnal közvetíti az inkompetencia érzetét. Mutassa be munkáját egyszer vagy kétszer, hanem háromszor. Használjon megbízható helyesírás-ellenőrzőt. A figyelemfelkeltő, csiszolt cikk az, amelyet az emberek meg akarnak osztani.
Ne feledje, hogy a saját webhelyére helyezése után cikkek kerülnek a könyvtárakba. Ily módon a fő cikk megjelenik a SERP-kben, míg mások a forgalom szélén állnak.
A cikkek raktározása nagyszerű ötlet, ha marketingszakember akar lenni. Soha nem tudhatja, mikor lesz szüksége új tartalomra egy új kampányhoz vagy egy régi kampány kibővítéséhez, ezért ügyeljen arra, hogy a füleket tartsa a gyorsítótárán, és rendszerezze azt úgy, hogy könnyen megtalálhatja a tartalmat, és kihozhatja azt. a nyilvánosságnak.
A hagyományos e-mail hirdetések megtervezése és terjesztése helyett formálja a pályáját cikk formátumba. A cikk történetként, szerkesztõként vagy informatívan is megjelenhet. Ha hirdetését érdekes, objektív tulajdonságként rejti el, felhívja az olvasókat, hogy vonják be a műbe anélkül, hogy azonnal észrevennék, hogy reklám vagy értékesítési pálya lenne.
Győződjön meg róla, hogy cikke megfelel annak a címnek, amelyet megadott a műhöz. Semmi sem frusztrálja az ügyfelet, mint amikor információt keresnek, és egy olyan oldalon zárulnak le, amelynek semmi köze nincs ahhoz, amire szükségük van. Tartsa mindent relevánsnak, és így örömmel fogja ügyfeleit.
A cikkben megismert információkkal egy kicsit pozitívabban kellene éreznie magát a tégla cikk törekvéseivel kapcsolatban. Szeretné szem előtt tartani, hogy e cikk információk csak egy részét megismerik, amit tudni kell, hogy a tégla cikk sikeres legyen. Lépjen kapcsolatba a további információkkal, és hozzon létre stratégiát az alapján, amit talál.