autófólia Budapest
A recesszió lehet "hivatalosan" vége, de sok kis- és nagyvállalat még mindig becsapja az ügyfeleit amikor a marketingről van szó. A nagy válság idején a vállalatok kénytelenek voltak elfogadni azt a gyakorlatot, hogy minden költséget alaposan mérlegelnek. Nem véletlen, hogy az autófóliázás nagyszerű ötletet jelentenek, mint a hagyományos módszerek költséghatékony alternatívája egy hasonló időben.
A gazdasági kilátások végül is javultak, de az autófóliázás továbbra is bölcs befektetésnek bizonyul számos hozzáértő marketing-profi és vállalkozó számára is. A járművek reklámfóliázása még mindig az új gyerekek a reklámszomszédban, de úgy tűnik, itt maradnak.
Először is, hogy pontosan mi az autófólia? Egyszerűen megfogalmazva, a járműburkolatok digitálisan nyomtatott vinilgrafika védőlemezzel (autóbuszok, csónakok, teherautók, autók, stb.) Forgalomba hozatal céljából (a legtöbb esetben), bár egyesek úgy döntenek, hogy az autójukat csak kicsit fóliázzák be.
Számos nagyvállalat, mint a McDonald's, felült ugyanerre a vonatra. Ne lepődj meg, ha látsz egy Mini Cooper-et, amely egy McMuffin-nal és egy McCaffe italszerszámmal van befóliázva:
Íme öt ok, hogy fontolja meg az autófóliát
1. Az autós fóliázások költséghatékonyak.
Egy átlagos középkategóriás szedán teljesen becsomagolható körülbelül 1000 dollárért. A matematika. Ha öt éven át tervezi megőrizni a járművet, akkor havonta kevesebb, mint 67 dollár. Most hasonlítsa össze ezt a rádióval, óriásplakátokkal, TV-kel, magazinokkal vagy újsághirdetéssel. Mindezek ellenére a járműburkolatok nyerik ezt az érvet.
2. Az autófóliázás nagyon célzott hirdetési forma.
Ki dönt arról, hogy hol vezetheti a járművet? Természetesen a jármű vezetője. Ez óriási stratégiai rugalmasságot biztosít. Nem kapja meg a kívánt eredményt a ? Próbáld meg leparkolni az autód egy hetet a B körzet forgalmas kereszteződésében. Természetesen egy rögzített hirdetőtábla az autópálya mellett nem teszi lehetővé, hogy ilyen rugalmas próbád és hirdető táblád legyen.
3. Láthatóság és elismerés.
A közlekedési reklámok szövetsége szerint a gépjármű-csomagolástechnikai hirdetések 30 000-70 000 napi jármű-megjelenítést eredményeznek. Nem csak sok ember látja a járművet, sok ember észreveszi a reklámot a járművön.
A legtöbb autófóliázást végző vállalatnak van egy weblapja, amely ötletet adhat és szemet gyönyörködtet, lenyűgöz, biztos fordulófejeknek, amelyek a mai grafikai technológiával állíthatók elő.
4. Erősítse meg cégét innovatív és élvonalbeli autófóliával.
Bár a helyi vasárnapi újságban megjelenő negyedoldalas hirdetés tartósnak és konzervatívnak tűnhet, egy vidám autó, amely elragadó képekkel és céges logójával a városra emlékeztet, csak friss, innovatív, modern, különböző, érdekes, dinamikus és merész ... ami pszichológiailag nagyon különbözhet a potenciális ügyfelektől.
5. Az Autófólia professzionális képet ad.
Már megszoktuk, hogy "a nagy fiúk" (mint a fent említett McDonald's esetében) a hirdetési tendenciákhoz képest elöl és felfelé nézzük a görbét. Az autófóliák hitelességet kölcsönöznek és segítenek felemelni és elhelyezni Önt ugyanabba a bajnokságba.
Mindent egybevetve, az autófóliázás egy olcsó, nagy hatású módszer, amely az üzenetedet a tömegek felé terjeszti, és amelyet a legtöbb hirdetési vállalkozásnak figyelembe kell vennie.
Ha többet szeretne tudni arról, hogy hogyan tudják az autófóliák az Ön üzleti igényeit kielégíteni, akkor szóljon nekünk bátran.
call center budapest szőnyegtisztítás blog természetgyógyász budapest 3. kerület fogorvos székesfehérvár szőnyegtisztítás gyakoriságának csökkentése lézervágás jogosítvány szőnyegtisztító árlista Budapest Szőnyegtisztító Kft. Budapest természetgyógyász Budapest, call center, fogorvos, szőnyegtisztítás, szőnyegtisztító, lézervágás, jogosítvány
Megosztás a facebookon