Autófóliázás előnyei

autófólia Budapest

Miért jó az autófóliázás?

A recesszió lehet "hivatalosan" vége, de sok kis- és nagyvállalat még mindig becsapja az ügyfeleit amikor a marketingről van szó. A nagy válság idején a vállalatok kénytelenek voltak elfogadni azt a gyakorlatot, hogy minden költséget alaposan mérlegelnek. Nem véletlen, hogy az autófóliázás nagyszerű ötletet jelentenek, mint a hagyományos módszerek költséghatékony alternatívája egy hasonló időben.

A gazdasági kilátások végül is javultak, de az autófóliázás továbbra is bölcs befektetésnek bizonyul számos hozzáértő marketing-profi és vállalkozó számára is. A járművek reklámfóliázása még mindig az új gyerekek a reklámszomszédban, de úgy tűnik, itt maradnak.

Először is, hogy pontosan mi az autófólia? Egyszerűen megfogalmazva, a járműburkolatok digitálisan nyomtatott vinilgrafika védőlemezzel (autóbuszok, csónakok, teherautók, autók, stb.) Forgalomba hozatal céljából (a legtöbb esetben), bár egyesek úgy döntenek, hogy az autójukat csak kicsit fóliázzák be.

Számos nagyvállalat, mint a McDonald's, felült ugyanerre a vonatra. Ne lepődj meg, ha látsz egy Mini Cooper-et, amely egy McMuffin-nal és egy McCaffe italszerszámmal van befóliázva:

Íme öt ok, hogy fontolja meg az autófóliát

autófólia budapest

1. Az autós fóliázások költséghatékonyak.

Egy átlagos középkategóriás szedán teljesen becsomagolható körülbelül 1000 dollárért. A matematika. Ha öt éven át tervezi megőrizni a járművet, akkor havonta kevesebb, mint 67 dollár. Most hasonlítsa össze ezt a rádióval, óriásplakátokkal, TV-kel, magazinokkal vagy újsághirdetéssel. Mindezek ellenére a járműburkolatok nyerik ezt az érvet.

2. Az autófóliázás nagyon célzott hirdetési forma.

Ki dönt arról, hogy hol vezetheti a járművet? Természetesen a jármű vezetője. Ez óriási stratégiai rugalmasságot biztosít. Nem kapja meg a kívánt eredményt a ? Próbáld meg leparkolni az autód egy hetet a B körzet forgalmas kereszteződésében. Természetesen egy rögzített hirdetőtábla az autópálya mellett nem teszi lehetővé, hogy ilyen rugalmas próbád és hirdető táblád legyen.

3. Láthatóság és elismerés.

A közlekedési reklámok szövetsége szerint a gépjármű-csomagolástechnikai hirdetések 30 000-70 000 napi jármű-megjelenítést eredményeznek. Nem csak sok ember látja a járművet, sok ember észreveszi a reklámot a járművön.

A legtöbb autófóliázást végző vállalatnak van egy weblapja, amely ötletet adhat és szemet gyönyörködtet, lenyűgöz, biztos fordulófejeknek, amelyek a mai grafikai technológiával állíthatók elő.

4. Erősítse meg cégét innovatív és élvonalbeli autófóliával.

Bár a helyi vasárnapi újságban megjelenő negyedoldalas hirdetés tartósnak és konzervatívnak tűnhet, egy vidám autó, amely elragadó képekkel és céges logójával a városra emlékeztet, csak friss, innovatív, modern, különböző, érdekes, dinamikus és merész ... ami pszichológiailag nagyon különbözhet a potenciális ügyfelektől.

5. Az Autófólia professzionális képet ad.

Már megszoktuk, hogy "a nagy fiúk" (mint a fent említett McDonald's esetében) a hirdetési tendenciákhoz képest elöl és felfelé nézzük a görbét. Az autófóliák hitelességet kölcsönöznek és segítenek felemelni és elhelyezni Önt ugyanabba a bajnokságba.

Mindent egybevetve, az autófóliázás egy olcsó, nagy hatású módszer, amely az üzenetedet a tömegek felé terjeszti, és amelyet a legtöbb hirdetési vállalkozásnak figyelembe kell vennie.

Ha többet szeretne tudni arról, hogy hogyan tudják az autófóliák az Ön üzleti igényeit kielégíteni, akkor szóljon nekünk bátran.

Kommentek
  1. Én